2012
Princess 60
Formidling • P60153
Skipet er registrert i NORGE
Visning Oslo, NORGE
11.900.000 NOK
VAT PAID NORGE
Propulsion
Motorer | 2x Volvo Penta D13 |
Kraft | 2x 900 hp |
Gangtimer, ca | 950 timer |
Toppfart, ca | 34 kn |
Motortype | Innenbords |
Drifttype | Fast aksel |
Drivstoff | Diesel |
Dimensjoner
Lengde | 18.61 m |
Bredde | 4.83 m |
Dypte, ca. | 1.27 m |
Vekt, ca | 27000 kg |
Drivstoffkapasitet | 2818 L |
Vann kapasitet | 793 L |
Septiktank | 1x |
ANNEN
Produsent | Princess Yachts |
Designer | Olesinski |
Båtkategori | Motor |
Material | Glasfiber |
El. system | 24 V |
Sengeplasser / Kabiner / WC | 6 / 3 / 3 |
En unik mulighet til å anskaffe seg en Princess 60 2012 modell. Denne båten fremstår som tatt meget godt vare på fra den var levert ny i Norge. Med tre doble kabiner, alle med on-suite bad med dusj, hvorav masterkabin går over hele båtens bredde ligger alt til rette for god komfort om bord. Store vinduer gjør at man har godt utsyn i hele båten. Nedsenkbar badeplattform sørger for enkel håndtering av lettbåt eller vannscooter. Båten er meget bra utstyrt med blant annet baug og hekk truster med hold-funksjon, Dockmate fjernstyring, ryggekamera og Bose stereo oppgradert i 2020. I pentry har man full størrelse kombinert kjøleskap og frys, oppvaskmaskin, kombi-ovn og induksjonsplatetopp. Stort stuverom akter for lagring. For solskinnsdager har man en enorm flybridge med wetbar, solseng og en stor salong.
Båten har fått flere oppgraderinger siste år, blant annet:
AIS kl B (2022)
Smartboat One overvåkning (2022)
Salong og spisestue trukket om fra skinn til lyst stoff (2022)
To stk Apple tv 4K installert. I salong og master (2022)
Keramisk forsegling (Drop Off) på hele båten (2022)
Drop Off på propeller og ror (2022)
Full sandblåsing av undervannskrog, primet og lagt på nytt bunnstoff (2022)
Induksjonstopp i pentry (2022)
Diverse styling: lakkert radar, domer og antenner sort (2022)
Foliert luftinntak (2022)
Nytt trekk flybridge (2021)
Ny kombi vaskemaskin og tørketrommel (2021)
Ny Dockmate fjernstyring (2020)
Ny Simrad navigasjon inne + flybridge (2020)
Ny induksjonskoketopp flybridge (2021)
Ny teak på dollbord (2021)
Hel trekk flybridge (2020)
BOSE anlegg oppgradert (2020)
Båten er registrert i skipsregisteret.
Drivlinje
2 x Volvo Penta D13 900 hk
Gangtid, ca 950
Toppfart, ca 34-35 knop
Drivstoff, diesel
DIMENSJONER
Lengde 18.61 m
Bredde: 4,83 m
Dybde: ca 1,27 m
Vekt: ca 27.000 kg
TANKER, CA
Dieseltank: 2.818 lt
Vanntank: ca 793 lt
Varmtvannsbereder: ja
LAYOUT
Mastercabin med dobbeltseng
Cabin 2: dobbeltseng
Cabin 3: 2 enkle senger med mellomlegg
Alle cabiner har eget bad med dusjrom
UTSTYR
Baug og hekk truster med hold-funksjon
Fjernkontroll baug og hekk truster
Dockmate fjernstyring (2020)
Eberspracher D12W – vannvarmer
Bose stereo (oppgradert 2020)
Defroster
CCTV – ryggekamera+motorrom
Teak flybridge
Teak cockpit
Teak badeplattform
Teak dollbord (2021)
Landstrøm og lader
Varmtvannstank
Nedsenkbar badeplattform
El ankerspill baug
Utvendig dekkspyling
Utvendig dusj
Full størrelse kjøl/frys i pentry
Kjøleskap i salong
Isbitmaskin i salong
Kjøleboks på flybridge
Induksjon platetopp pentry (2022)
Induksjons platetopp wetbar (2020)
Oppvaskmaskin
Kombi vaskemaskin/tørketrommel (2021)
El tømming septik
Ekstra 20 m kjetting (totalt 60m)
NAVIGASJON:
Simrad NSS16 EVO3 (2020)
Autopilot AP24 m/fjernkontroll (WR20)
Simrad VHF RS87 VHF
Likt utstyr og oppsett helm + flybridge
INTERIØR
Valnøtt gloss finish
Dimmer belysning cockpit, galley, masterkabin og fremre kabin
Dør til fremre toalett fra gang
Silver venetian blinds salong, dinette og bad
Lower helmseats i Cocoa brown skinn med grå sømmer
Salong og dinette i lyst stoff (2022)
Princess Yachts West Norway AS er distributør av nye Princess og driver formidling av brukte båter. Vi holder til i Dolviken, kun noen få minutter fra Flesland lufthavn. Her har vi salgskontor, verksted og dokk med lift for å kunne serve våre kunder. Om du er på jakt etter båt eller ønsker å selge så gjerne ta kontakt med oss. Vi bistår med finansiering, forsikring og registrering i Skipsregisteret.
Informasjonen på denne båten er gitt i god tro og antas å være nøyaktig, men kan ikke garanteres. En kjøper, eller hans inspektør, bør undersøke slike detaljer og betingelser som kjøperen ønsker å validere. Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer eller at båten ikke lenger er til salgs.